OSM szerkesztés

 (Magyar)

Viewing thread:
(41842) mgpx
 2017-11-07 09:54:59
Mondjuk a Wiki szerint a place=locality használata akkor ajánlott, ha a konkrét terület jelzésére amúgy nincs semmilyen más objektum, és pont az ellenjavallott példák között sorolja a locality használatát, amikor a területnek van saját landuse v. natural típusú felületpoligonja.
In reply to (41841) BáthoryPéter 2017-11-06 16:24:27
(41841) BáthoryPéter
 2017-11-06 16:24:27
Én a place=locality-t tartanám meg. Landuse poligonra nem nagyon szoktunk nevet felvinni. Esetleg lehet még gondolkozni natural=valley vonalban, bár  az pont itt azt hiszem, nem a legjobb választás.
In reply to (41840) IG 2017-11-06 15:40:21
(41840) IG
 2017-11-06 15:40:21
Van valami konvenció arra, hogy ahol sok "objektum" találkozik és van egy neve a területnek, mire kerül a név? Mert nekem úgy tűnik gyakran mindenre, ami ott van. Pl. a Rám-szakadékra rázoomolva Rám-szakadék Rám szakadék Rám szakadék ... mindenfelé, mindenen rajta van (többféleképp írva...) Van a valley ami Rám-szakadék, a sziklás talaj poligonja is Rám-szakadék, az átmenő path is Rám-szakadék, meg valaki odabiggyesztett egy locality node-ot is v'sz'leg a tourism=attraction miatt, az is Rám szakadék, nem sok ez?
Ezt le lehetne tisztítani egyre, mivel a völgy az eleve a Három-forrás-völgy, amiben a szakadék van. Az ösvénynek nincs neve, vagy maximum Rám-szakadék-ösvény vagy út, hiszen az sem maga a "Rám-szakadék". A locality meg ha csak a tourism tag miatt van, nem kóser, mert az OSM wiki szerint a tourism konkrét dolgok attribútuma, önmagában ne legyen, tehát ha végül marad a sziklás poligon, mint maga a Rám-szakadék, az a tag is mehet rá, és a locality node is felesleges. Vélemény?